Педагогічне кредо: «Любити свого учня всяким: талановитим
чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…Спілкуватися з ним,
навчати й радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»
Життєве кредо: “Наше серце, таке, яке
воно є, не потребує ні слави, ні влади, ні успіху, ні почестей. Єдина його
потреба – це любов та єднання зі серцями інших людей”. (Жан Ваньє)
Тема освіти: «Застосування
інноваційно-комунікаційних технологій на уроках виробничого навчання»
Конкуренція на
сучасному ринку праці, вимагає від робітника не лише глибоких теоретичних
знань, практичних вмінь та навичок, а й швидкої модернізації, креативності,
постійного оновлення власного досвіду у виробничій сфері. Саме тому майстрам
виробничого навчання необхідно постійно опановувати нові технології, розвивати
власне мислення, удосконалювати вміння та навички, щоб заохочувати до активної
виробничої діяльності учнів — не як виконавців поставлених завдань, а як
творчих особистостей, здатних до активного пошуку й втілення інноваційних
технологій виробництва.
Результатом діяльності
щодо впровадження інновацій у навчально-виробничу сферу вбачаю випуск
висококваліфікованих, конкурентоспроможних робітників.
Використовуючи
інноваційні технології навчання, переконалися, що новітні технології навчання
передбачають не просто отримання знань, а творче відношення до них, сприяють
формуванню і вихованню освіченого, творчого, професійно здібного
кваліфікованого робітника.
Курси підвищення
кваліфікації:
Курси в системі післядипломної педагогічної освіти за програмою "Intel®Навчання
для майбутнього
квітень 2008 р.
|
Курси підвищення кваліфікації Академія педнаук України Університет
менеджменту освіти, 2008р.
|
Курси підвищення кваліфікації зі
спеціальністю:Інформатика. Криворізький Державний педагогічний Університет,
2011р.
|